Veelgestelde vragen
Party Verhuur Twente
Party Verhuur Twente is gevestigd in Hengevelde (Overijssel) aan het Wegereef 38.
Een reservering via de website kan direct met iDEAL betaald worden. We bieden ook de mogelijkheid om contant of met een betaalverzoek te betalen bij ophalen of bezorgen. Uiteraard is het voor bedrijven mogelijk om te betalen middels een factuur.
Neem zo snel mogelijk contact met ons op, dan gaan we kijken naar de mogelijkheden om u zo snel mogelijk te voorzien. Bel 06-81714060 of
06-18663831.
Wij beschikken over een real-time voorraadbeheer systeem, waardoor jij altijd inzicht hebt in onze actuele voorraadstanden. Het is dus ook niet mogelijk om een product, die al verhuurd is, nog te bestellen. Mocht het artikel voor de gekozen
huurperiode niet meer beschikbaar zijn, dan geeft het systeem dit in de winkelwagen aan. Er worden direct vergelijkbare artikelen getoond die voor de gekozen periode nog wel beschikbaar zijn.
Nadat u een spandoek bestelling hebt geplaatst, krijgt u van ons een e-mail met het verzoek om de tekst en afbeeldingen voor het spandoek aan te leveren. Nadat u deze hebt aangeleverd gaan wij direct aan de slag om het spandoek voor u te ontwerpen
en bedrukken. Afhankelijk van de gekozen aanvraag, ontvangt u het spandoek thuis of kunt u het spandoek bij ons ophalen op onze locatie.
U bent zelf als huurder verantwoordelijk voor eventuele schade. Mocht er onverhoopt wat zijn gebeurd, laat dit ons dan zo snel mogelijk weten. We gaan dan samen kijken naar een passende oplossing.
Ja, er kan wat verschil in bezorgkosten zitten per product, niet in variant. Er zit bijvoorbeeld wat verschil in bezorgkosten tussen een opblaasfiguur en een partytent. Dit heeft te maken met de opzettijd van het artikel.
De prijzen op onze website zijn allemaal inclusief BTW.
Nee, wij rekenen geen borg voor onze klanten. We gaan ervan uit dat we de apparatuur compleet en in dezelfde staat als deze geleverd is, terug te krijgen. We controleren alle geretourneerde apparatuur op schades en/of afwijkingen. Mochten
wij onverhoopt toch schade constateren, dan zijn de kosten voor de huurder.
Wij bieden onze klanten de mogelijkheid om, naast het huren van een opblaaspop, versiering te kopen voor een scherpe prijs.
Het opzetten van de opblaaspop kan eenvoudig met behulp van onderstaande stappen: 1. Haal de pop uit de transporttas. / 2. Leg het opblaasfiguur languit (op de buik) op de grond. / 3. Sluit de blower aan op de luchtslang van de opblaaspop.
/ 4. Zet de blower aan. / 5. Begeleid de pop met twee personen omhoog. / 6. Wanneer de pop staat, houdt 1 persoon de pop vast, zodat de andere persoon de scheerlijnen kan spannen met de meegeleverde grondpinnen. Binnen 5 tot 10 minuten
staat de opblaaspop, tijd voor een feestje!
Voor de volgende leeftijden hebben wij een banner beschikbaar: 16, 18, 25, 30, 40, 50, 60, 65, 70, 75 en 80. Voor bepaalde poppen is elke leeftijd tussen de 0 t/m 99 mogelijk. Ook beschikken we over banners van Feestje, Hoera jarige, Pensioen
of Geslaagd.
Onze standaard huurperiode voor een opblaaspop is 3 dagen: Dag 1: ophalen of bezorgen / Dag 2: feestdag / Dag 3: retour. Langer huren is uiteraard ook mogelijk tegen een vergoeding van € 7,50,- per dag.
Dat is geen probleem, al onze opblaaspoppen zijn gemaakt van hoogwaardige kwaliteit PVC en kunnen prima in de regen staan.
In de winkelwagen kunt u uw voorkeurstijd aangeven. We hebben vaak ook overdag wel een aantal mogelijkheden om iets op te halen of te bezorgen. Komen deze tijden toch niet uit? Neem dan even contact met ons op, dan gaan we samen een geschikt
moment voor je plannen.
U wordt vriendelijk verzocht de gehuurde materialen schoon in te leveren, uiteraard begrijpen we dat dit met minder goed weer vaak wat lastiger zal zijn. Mochten de materialen bij terugkomst erg vies zijn, dan kunnen we hier achteraf kosten
voor in rekening brengen.
Zeker weten! Al onze materialen zijn te vervoeren met elke personenauto. Het formaat van het desbetreffende item is te vinden op de productpagina. Onze opblaasfiguren worden vervoerd in een transporttas. Dit is te vergelijken met een weekendtas
en weegt ongeveer 15 kilo.
Bij een windkracht van 5 of harder is het niet verstandig om de pop op te zetten. Ook kunnen we ervoor kiezen om van tevoren reserveringen te annuleren. Bij extreme weersvoorspellingen kunnen we namelijk de veiligheid van de opblaaspop en
de situatie bij de locatie niet waarborgen.
Zeker, dat is mogelijk! Wij beschikken over meerdere blowers en skytubes, waardoor het mogelijk is om meerdere skytubes tegelijkertijd te huren. Op die manier is het mogelijk om uw bedrijfskleuren of clubkleuren te combineren!
Als u uw spandoek op werkdagen voor 15:00 uur besteld (met optie spoed bestelling + € 10,-), heeft u uw spandoek de tweede werkdag in huis (dinsdag besteld is dus donderdag in huis). Wij zijn niet verantwoordelijk voor eventuele vertraging
door drukte bij de postkoerier.
Bij normale verzending zal het spandoek ongeveer na 5 werkdagen in huis zijn. Als u kiest voor ophalen, kunt u het spandoek tegelijk met uw gehuurde opblaasfiguur meegenomen worden.
Bij normale verzending zal het spandoek ongeveer na 5 werkdagen in huis zijn. Als u kiest voor ophalen, kunt u het spandoek tegelijk met uw gehuurde opblaasfiguur meegenomen worden.
Veelgestelde vragen geboortebord versturen via de postkoerier
Wij leveren al onze geboorteborden via PostNL op uw aangegeven locatie. Het geboortebord wordt geleverd in een stevige doos.
Neem hiervoor contact met ons op via het contactformulier op onze website.
Om een geboortebord te reserveren, is het niet direct nodig om de naam van het kind in te vullen. U kunt ervoor kiezen om een setje plakletters bij te bestellen, zodat u zelf de naam op het geboortebord kan zetten. Mocht het geboortebord nog niet verzonden zijn, kunt u de naam ook later nog doorgeven.
Het retourneren van het geboortebord gebeurd op de laatste dag van de huurperiode. Allereerst kan het geboortebord uit elkaar gehaald worden, zodat deze vervolgens in dezelfde verzenddoos (als geleverd) verpakt kan worden. Het verzendlabel ontvangt u
van ons via de mail. Breng vervolgens het pakket naar het dichtstbijzijnde PostNL punt. Meer is het niet! Wij zijn dus altijd in de buurt en dat scheelt een hoop moeite en tijd.
Uiteraard zijn wij afhankelijk van de drukte bij de postbezorger, maar in de meeste gevallen is het geboortebord binnen 1 tot 2 werkdagen op uw aangegeven locatie. Het is ook mogelijk om te kiezen voor een express levering. Dan zal het geboortebord de
volgende werkdag geleverd worden.
Maakt u zich niet druk om het in elkaar zetten van het geboortebord, dit is namelijk erg eenvoudig. Het geboortebord wordt geleverd in 3 verschillende delen: het geboortebord (met aan de achterkant een bevestigde paal), het tussenstuk en het onderstuk
(te herkennen aan de schuin afgesneden kant). Bevestig eerst het tussenstuk aan het geboortebord en bevestig vervolgens het onderstuk. Daarna kan het geboortebord eenvoudig met een grondboor of schep in de grond gezet worden. Ook leveren
we een extra instructiekaart, waar alle benodigde informatie op staat vermeld.
Zeker weten! Wij beschikken over de leukste versiering voor een geboorte. Dit kan eenvoudig mee besteld worden met uw favoriete geboortebord. De versiering wordt geleverd met het gehuurde geboortebord. Bekijk ons versieringsassortiment hier!
Wij hebben een geboortebord ontwikkeld waarbij de paal van het geboortebord eenvoudig uit elkaar gehaald kan worden. Op die manier is het voor ons mogelijk om een compact pakket via de post te versturen door heel Nederland.
Onze standaard huurperiode is 10 dagen. Langer huren is al mogelijk vanaf € 2,49 extra per dag.
Op de laatste dag van de huurperiode verzoeken we u vriendelijk om het geboortebord retour te sturen naar ons adres. Instructies voor het retour sturen ontvangt u bij ontvangst van het geboortebord. Het verzendlabel ontvangt u enkele dagen voor de laatste
dag van de huurperiode.
Nee, dit is absoluut niet toegestaan. Onze geboorteborden zijn niet gemaakt om op te slaan. Gebruik een grondboor of schep om een gat te maken, om daar vervolgens het geboortebord in te plaatsen en het gat
te dichten.
Nee, wij rekenen geen borg voor onze geboorteborden. Wij gaan ervan uit dat onze geboorteborden in dezelfde staat als deze geleverd is, retour gestuurd wordt. Mochten wij onverhoopt toch schade constateren, dan zijn de kosten voor de huurder.